Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Kastamonu Valiliği
T.C. Kastamonu İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
T.C. Kastamonu İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
T.C. Kastamonu İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
  • İL ÖZEL İDARE
    Mevzuat Teşkilat Şeması Yönetim Müdürlükler İç Denetim Hukuk Müşavirliği Meclis Gündemleri Meclis Kararları İl Genel Meclisi Başkanı İl Genel Meclis Üyeleri İl Encümeni Bütçe Faaliyet Raporları Stratejik Planlar Performans Programları Köydes Hizmet Standartları Tablosu Uzak Erişim
  • YATIRIMLAR
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
1
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Mevzuat
    • Teşkilat Şeması
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı (Teknik)
      • Genel Sekreter Yardımcısı (İdari)
    • Müdürlükler
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Encümen Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü
      • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • Strateji Geliştirme Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • İç Denetim
    • Hukuk Müşavirliği
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • İl Genel Meclisi Başkanı
    • İl Genel Meclis Üyeleri
    • İl Encümeni
    • Bütçe
    • Faaliyet Raporları
    • Stratejik Planlar
    • Performans Programları
    • Köydes
    • Hizmet Standartları Tablosu
    • Uzak Erişim
  • YATIRIMLAR
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

İGM’nin Mart ayı son oturumunda Özel İdare’nin 2019 faaliyet raporu görüşüldü

09.03.2020
Bütçenin yarısı ‘yol’a gidiyor
KASTAMONU İl Genel Meclisi Mart ayı olağan toplantıları, 5. oturumuyla son buldu. Meclis Başkanı Güray Parçal başkanlığında yapılan toplantıya; Sayın Valimiz Yaşar Karadeniz, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri T.Zafer Karahasan, Genel Sekr. Yardımcıları Nida Sinsi, H.İbrahim Sanık ile İl Özel İdaresinin tüm birim müdürleri katıldı.

KARAHASAN: “GİDER PERFORMANSI YÜZDE 63, GELİR PERFORMANSI YÜZDE 73 OLDU”
2019 yılı performans sunumunu yapan Özel İdare Genel Sekreteri T. Zafer Karahasan, temel politikaları için katılımcılığı sağlayarak, şeffaf ve adil, ihtiyaçlara duyarlı, vatandaş memnuniyetini esas alan, kaynak israfını önleyerek hızlı, etkin ve verimli bir şekilde hizmet sunmak olduğunu vurgulayarak mali bilgiler hakkında, gider kesin hesaplarının toplam 479 milyon 639 bin 936 lira olduğu, 374 milyon 389 bin 687 lira harcama yapıldığı, 61 milyon 144 bin 34 liranın devir ettiği ve 44 milyon 106 bin 215 liranın da iptal edildiği belirtildi. Karahasan, toplam gelirlerinin 371 milyon 329 bin 932 lira olduğunu, ödenen kanuni payların 20 milyon 469 bin 801 lira olduğunu ve ilçelere toplamda 3 milyon 882 bin 998 lira aktarıldığını belirterek gider performanslarının yüzde 63,21, gelir performanslarının ise yüzde 73,29 olduğunun altını çizdi. 51 İl Özel İdaresi arasında bütçesi en başarılı yönetilen iller arasında olduğunu söyledi.
 
ÖZEL İDARE, 2019’DA 12 MİLYON LİRA BORÇ ÖDEDİ
2019 yılında Özel İdare’ye bağlı müdürlükler tarafından yapılan yatırımlara dikkat çeken Genel Sekreter Karahasan, şunları kaydetti; “İller Bankası’ndan kullanılan kredilere 2019 yılında toplam 12 milyon 111 bin 775 lira kredi geri ödemesi yapılmış olup, 31 Aralık 2019 tarihi itibariyle 21 milyon 863 bin 258 lira ödeme kaldı. Destek Hizmetleri Müdürlüğünün toplam 16 milyon 797 bin 658 lira, İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü 170 bin 544 lira, Plan Bütçe Müdürlüğü Kültür Turizm sektöründe 9 milyon 423 bin 421 lira, Yerel Yönetim Kamu Hizmetlerinde 105 bin lira, kamu sektöründe ayrıca 4 milyon 937 bin 519 lira, Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü içme sularında 1 milyon 890 bin 947 lira, kanalizasyonda 3 milyon 843 bin 851 lira, sulama ve toprak sektöründe 363 bin 310 lira, sondajda 41 bin 654 lira, laboratuar sektöründe 61 bin 691 lira, Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü 169 bin 642 lira, Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü 83 milyon 689 bin 195 lira, kamu sektöründe 4 milyon 198 bin 600 lira, sağlık sektöründe 17 milyon 375 bin 657 lira, kültür ve turizmde 484 bin 188 lira, güvenlikte 484 bin 898 lira, Yol ve Ulaşım Müdürlüğü 83 milyon 711 bin 612 lira yatırım yapıldı.”

İl Özel İdaresinin proje bazında yüzde 96 performansı olduğunu belirten Karahasan, son olarak meclis çalışmalarının 258, encümen çalışmalarının 629, komisyon çalışmalarının ise toplam 97 olduğunu meclisin bilgisine sunarak; “Bizim için önemli olan adil ve eşit bir şekilde hizmet edebilmek. Makine parkını aktif tutmazsak bu coğrafyada verimi sağlayamayız. Bütçemizin neredeyse yüzde 50’si yol çalışmalarına gitmektedir. Kastamonu maden ocaklarının bazılarında sıkıntılar var. Biz bunları Maden İşletme Müdürlüğü’ne bildirmekle mükellefiz. Denetim hususunda sizlerin de duyarlı olmasını bekliyoruz. Bu kurum desteklenmeli, himaye edilmelidir. Bu kurum desteklenmez ve himaye edilmezse hizmet götüremez. Hep birlikte hareket edersek çok güzel işler yaparız. O zaman Kastamonu’yu büyütebiliriz. Şeffaf ve adil hizmet götürmeye çalışıyoruz. Biz verdiğimiz makineleri ilçelerden zamanında alamıyoruz. Bu konuda duyarlılığınızı bekliyoruz. Kastamonu’nun tanıtımda aktifleşmesi gerekiyor. Kastamonu potansiyelini hala da Türkiye’ye tanıtabilmiş değiliz. Şehrin logosunun olması önemli bir tanıtımdır. Her birimiz bir tanıtım elçisiyiz. Her gittiğimiz yerde Kastamonu’yu tanıtmalıyız. Keşke uluslararası fuarlara da katılabilsek” ifadelerine yer verdi.

“KASTAMONU’YU ÇOK DAHA İYİ YERLERE GÖTÜREBİLİRİZ”
Temel politikalarını açıklayan İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Zafer Karahasan; “Katılımcılık sağlayarak, şeffaf ve adil bir şekilde, ihtiyaçlara duyarlı vatandaş memnuniyeti esas alan kaynak israfı önleyerek hızlı etkin ve verimli bir hizmet sunmaktır. Bu kuruma destek yapmazsa, bu kurum himaye edilmezse hizmet üretemez. Meclis destekleyecek meclis her şeyi tartışacak eleştirecek ama bu kurumu kollayacak. Bu kurum kollanmazsa bu kurum hizmet götüremez. Alandaki herkesi dinleyeceksiniz yapacağınız işte en iyisini yapacağız. Karşısına geçip beğenmediğiniz hiçbir işi bana sunmayın bana getirmeyin diyeceğiz. Ne yapılırsa; yol, içme suyu, depo onarımız okul, bina ne yapıyorsak önce biz memnun olacağız, sonra sunacağız. O yüzden bu kurum çok güçlü bir kurum. Eğer biz katılımcılığı sağlayarak hep birlikte hizmet anlamında birleşebilirsek çok güzel ve büyük işler yaparız. Kastamonu’yu çok daha iyi yerlere götürebiliriz” dedi.
Karahasan, faaliyet raporunun değerlendirme kısmında ise şunları ekledi; “Hazırlanan faaliyet raporunda belirtilen kurumsal yapı ve bu yapı içerisinde yapılan faaliyetlerde üstünlüklerimizin bizi desteklediği, zayıflıkların ise iş başarımında güçlükler meydana getirdiği düşünülmektedir. Üstün ve zayıf yanlarımızın bilincinde olmak, özellikle zayıflıklara yönelik önlem almak ilimizde yaşayan vatandaşlarımıza daha iyi hizmet sunabilmemiz açısından büyük önem taşımaktadır.” Diyerek ayrıntılarıyla ortaya koyduğu Faaliyet Raporunun sunumunu bitirdi.

Raporun IGM üyeleri tarafından oy birliği ile kabulü sonrası kürsüye gelen Sayın Valimiz Yaşar Karadeniz’de yapmış olduğu değerlendirme konuşmasında;
Vali Yaşar Karadeniz, “Daha verimli çalışmak durumundayız.”
Valimiz Sayın Yaşar Karadeniz konuşmasında;”2019 yılında yapılmış olan çalışmalar hakkında genel sekreterimiz çok ayrıntılı bir bilgilendirme yaptı. Bu bilgilendirmeyi üç ana başlık altında toparlayabiliriz. Birincisi; bu çalışmaların ana gayesi İlimizin Ekonomik ve Sosyal yönden gelişmesini, kalkınmasını sağlamaktır. İkincisi de; Kamu hizmetlerinin hem fiziksel ortamını hem de hizmet kalitesinin iyileştirilmesidir. Üçüncü ana başlığımızda; Köylerimizde özellikle kırsal alanda alt yapı ve üst yapı yatırımlarını gerçekleştirmektir. 
Tabi biz bu çalışmaları yaparken yine faaliyet raporunda yer alan stratejik hedefler doğrultusunda bazı çalışmaları bu üç amaçtan birden fazlasını gerçekleştirenlerde öncelik vererek yol almaya çalışıyoruz. Örneğin; Bir yol standart iyileştirilecekse, bir turizm yolu örneği yaptığımızda hem ekonomik katkı sağlama, ekonomik gelir sağlamayı hizmet ediyoruz, hem de o yol güzergâhında bulunan yerleşim yerlerinin ulaşım sıkıntısını çözmüş oluyoruz. Bu şekilde birden fazla amaç, gaye aslında gerçekleştirilmiş oluyor. 
Bütçe durumumuza baktığımızda biz şunun da artık farkındayız, daha etkin daha verimli çalışmak durumundayız. Yani elimizdeki bir makineyle daha fazla hizmet üretmenin yollarını aramalıyız, elimizdeki bir şoförle daha fazla istifade etmenin çarelerini aramalıyız. 
Makine parkımız gerçekten diğer özel idareleriyle kıyaslanamayacak kadar güçlü bir farkımız var ama bu makine parkı bizde çok bölündüğü için verimliliği de düşük, onu da söylemek zorundayım. Dolayısıyla biz yenileme çalışmalarına giriştiğimizde önceliğimiz merkezdeki makine parkını yenilemek. Sebebi de şudur; çünkü merkezdeki makine parkı hem merkez ilçeye hem de diğer 19 ilçeye hizmet veriyor. Onları hemen hemen 12 ay devamlı çalıştırıyoruz neredeyse. Ama ilçeye vereceğimiz makine orada belki 6 ay çalışacak 6 ay duracak iş gücüne baktığımızda. Bizim 20 tane greyder alma şansımız olmadığına göre alacağımız o iki greyderle 20 ilçeye hizmet edecek şekilde planlamak zorundayız. Bizim önceliğimiz il özel idaresindeki etkinliği, verimliliği artırmak. Kaldı ki geçen yıl bütçe gerçekleşmesi %73’ken projelerin gerçekleşme oranı %96’ya çıkmışsa işte bu verimli çalışma arayışlarının sonucudur. Eğer biz şantiyelerimizi toplulaştırma ve daha verimli hale getirirsek belki %70 değil %50 bütçeyle %100 hizmet vermeyi de gerçekleştirmiş olacağız. Bunu bu şekilde bilelim. Yani, şantiyemizde bir tane greyder, iki tane kamyonun durması belki gözümüze hoş görünebilir ama önemli olan o değil, önemli olan dediğim gibi elimizdeki makine parkını ve iş gücünü en verimli şekilde kullanmak önceliğimiz olmalı. 
Meclisimizin yapmış olduğu Devrekâni deki şantiye pilot bölge olarak kurma şantiye çalışmasının da kıymetli bir karar olduğunu düşünüyorum ve bundan dolayı da bütün meclis üyelerimize teşekkür ediyorum. Bugüne kadar ki çalışmalarınızda gerçekten hem İl Özel İdaresinin içerisindeki hem il Genel Meclisiyle hem de diğer Kamu kurum ve kuruluşlarıyla, sivil toplum örgütleriyle, siyasi parti teşkilatlarıyla son derece uyumlu bir ortamımız var. Bu ortam bizim daha hızlı görünmeye mecbur ediyor, daha hızlı koşmaya zorluyor ve bizde bundan mutluluk duyuyoruz. İnşallah bu çalışma ortamımız ilimiz adına devam eder diye düşünüyorum ve bugüne kadar bizlere vermiş olduğunuz desteklerden dolayı da hepinize teşekkür ediyorum. 
2019 yılında gerçekleştirdiğimiz hizmetlerin ilimize hayırlı ve uğurlu olmasını diliyorum. 2020 yılında da hem meclisimize hem il özel idaremize hem de diğer kamu kurum ve kuruluşlarının yapacakları hizmetlerde başarılar diliyorum” dedi.
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Açık Kapı
  • Resmi Gazete
  • Kastamonu Valiliği
  • KVKK
Adres: Kuzeykent Mah. Alparslan Türkeş Bulvarı No:59 Merkez/Kastamonu
Ana Bina:0366 215 23 57-58-59 Ek Bina:0 366 214 20 97 Personel A.Ş.:0366214 31 50
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız