Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Kastamonu Valiliği
T.C. Kastamonu İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
T.C. Kastamonu İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
T.C. Kastamonu İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
  • İL ÖZEL İDARE
    Mevzuat Teşkilat Şeması Yönetim Müdürlükler İç Denetim Hukuk Müşavirliği Meclis Gündemleri Meclis Kararları İl Genel Meclisi Başkanı İl Genel Meclis Üyeleri İl Encümeni Bütçe Faaliyet Raporları Stratejik Planlar Performans Programları Köydes Hizmet Standartları Tablosu Uzak Erişim
  • YATIRIMLAR
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
9
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Mevzuat
    • Teşkilat Şeması
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı (Teknik)
      • Genel Sekreter Yardımcısı (İdari)
    • Müdürlükler
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Encümen Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü
      • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • Strateji Geliştirme Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • İç Denetim
    • Hukuk Müşavirliği
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • İl Genel Meclisi Başkanı
    • İl Genel Meclis Üyeleri
    • İl Encümeni
    • Bütçe
    • Faaliyet Raporları
    • Stratejik Planlar
    • Performans Programları
    • Köydes
    • Hizmet Standartları Tablosu
    • Uzak Erişim
  • YATIRIMLAR
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

Hizmet Standartları

19.12.2019

KASTAMONU İL ÖZEL İDARESİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
 

 

SIRA NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

(EN GEÇ SÜRE)

 

 

1

Tarımsal Sulama Suyu İzinleri

  1. Dilekçe,
  2. Tapu Fotokopisi
  3. Kuyu Logu
  4.  Yetiştirilen Bitki Deseni

5 Gün

 

 

2

Zirai Kredi Proje Tasdikleri

 

  1. Dilekçe,
  2.  Proje

5 Gün

 

 

3

İl Özel İdaresine Ait Araçların Kiralanması

1-     Dilekçe,

2-     Arazi Tapu Fotokopisi

3-     Ücret makbuzu

Makinaların, kurumun yatırım ve proje uygulamalarından
artan süre zarfında ve hava şartlarının
uygunluğu durumunda

15 Gün  

 

 

4

Sulama Suyu, Toprak Analizi ve İçme suyu Analizleri

 

  1. Dilekçe,
  2. Numune

 

10 Gün

 

 

5

İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatı Verilmesi
( I.Sınıf Gayrisıhhi Müessese Ruhsatı Verilmesi )

 

  1. Başvuru Formu
  2.  Şahıs ise nüfus cüzdanı sureti, şirket ise ticaret sicil gazeteci, imza sirküleri ve oda kayıt belgesi, tapu fotokopisi, kiracı ise kira kontratosu
  3. Sağlık koruma bandının işaretlendiği imarca tasdikli vaziyet planı
  4. Çevre kirlenmesini önlemek amacıyla alınacak tedbirlere ait, kirleticilerin nitelik ve niceliğine göre hazırlanmış proje ve açıklama raporları
  5. Şehir şebeke suyu bulunmayan yerlerde içme ve kullanma suyunun hangi kaynaktan sağlandığı ile suyun bakteriyolojik ve kimyasal analiz raporu
  6. ÇED olumlu belgesi veya "ÇED gerekli değildir" belgesi
  7. Yangın ve patlamalar için gerekli önlemlerin alındığına dair itfaiye raporu
  8. Sorumlu müdür sözleşmesi
  9.  Çevre izni
  10. Geçiş yolu izin belgesi
  11.  İşletme Belgesi ( Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından alınacak )
  12.  Yapı kullanma izin belgesi
  13. Tabip sözleşmesi ( Devamlı olarak en az 50 işçi çalıştıran işyerleri için )
  14. Tehlikeli atıklarla ilgili lisansa tabi ise belgesi
  15.  Açılma İzin Raporu

 

 

 

 

Tüm evraklar tamamlandıktan sonra,

İl İnceleme Kurulunun uygun görüşüne istinaden

3 Gün

 

 

6

İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatı Verilmesi
( 2.ve 3. Sınıf Gayrisıhhi Müessese  Ruhsatı Verilmesi )

 

  1. Başvuru formu
  2. Şahıs ise nüfus cüzdanı sureti,şirket ise ticaret sicil gazetesi,imza sirküleri ve  oda kayıt belgesi,tapu fotokopisi, kiracı ise kira kontrat’osu
  3. İşletmenin yerini gösteren Bayındırlıktan tasdikli vaziyet planı
  4. Çevre kirlenmesini önlemek amacıyla alınacak tedbirlere ait, kirleticilerin nitelik ve niceliğine göre hazırlanmış proje ve açıklama raporları
  5. Şehir şebeke suyu bulunmayan yerlerde içme ve kullanma suyunun hangi kaynaktan sağlandığı ile suyun bakteriyolojik ve kimyasal analiz raporu
  6. ÇED olumlu belgesi veya ÇED gerekli değildir belgesi
  7. Yangın ve patlamalar için gerekli önlemlerin alındığına dair itfaiye raporu
  8. Sorumlu müdür sözleşmesi
  9. Çevre İzni
  10. Geçiş Yolu izin belgesi
  11. İşletme Belgesi (Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından   alınacak)
  12. Yapı kullanma izin Belgesi
  13. Tabip sözleşmesi (Devamlı olarak en az 50 işçi çalıştıran işyerleri için)
  14.  Tehlikeli atıklarla ilgili lisansa tabi ise belgesi

Başvurunun Öngörülen kriterlere uygun olması halinde

5 Gün

 

 

7

İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatı Verilmesi
(Akaryakıt ve LPG İstasyonu Ruhsatı Verilmesi )

 

 

  1- Başvuru beyan formu

  1. Şahıs ise nüfus cüzdanı sureti, şirket ise şirket sözleşmesi ve imza sirküleri
  2. Tapu senedi, kiracı ise kira sözleşmesi
  3. Tesisin bulunduğu yeri gösteren onaylı plan (sağlık koruma bandı mesafeleri işlenmiş)
  4. Çevre kirlenmesini önleyici tedbirler hakkında proje ve açıklama raporu
  5. İtfaiye raporu (İlgili belediyeden)
  6. İşletme belgesi (Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından)
  7. Geçiş yolu izin belgesi (Karayolları veya Alt Yapı Daire Başkanlığından)
  8. Çevre izni
  9. Yapı kullanma izin belgesi, TSE Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi

İnceleme Kurulunun uygun görüş vermesi halinde

 5 Gün

 

 

8

İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatı Verilmesi
( Madencilik Faaliyetleri için Gayrisıhhi Müessese Ruhsatı Verilmesi )

 

  1. Başvuru beyan formu
  2. Gerçek ve veya tüzel kişilik evrakları
  3. Vaziyet planı
  4. Maden ruhsatı
  5. MİGEM tetkik heyet raporu
  6. ÇED
  7. Birinci sınıf GS Müesseseler için sağlık koruma bandı işaretli faaliyet gösterir harita
  8. Yangın ve patlatmalar için gerekli önlemlerin alınacağına dair taahütmame
  9. Sorumlu müdür sözleşmesi (1. sınıf için )
  10. Gerekiyorsa emisyon izni
  11. Gerekiyorsa deşarj izni
  12. İşletme belgesi (Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından)
  13. Geçiş yolu izin belgesi

1. Sınıf GSM’ lerde

7 Gün

 

2. ve 3. Sınıf GSM’lerde

5 Gün

 

 

9

Sıhhi Müesseselere Ruhsat Verilmesi

 

  1. Başvuru beyan formu
  2. İkametgâh
  3. Gerçek ve/veya Tüzel Kişiliğe Ait Evraklar
  4. Vaziyet planı veya kroki
  5. Oda kayıt belgesi
  6. Kat Mülkiyeti Kanununa tabi ise alınması gereken izin belgesi
  7. Özel yapı şeklini gerektiren işyeri ise izin belgesi
  8. Ustalık belgesi
  9. İtfaiye raporu gerektiren işyeri ise itfaiye raporu

1 Gün

 

 

10

Umuma Açık Eğlence ve İstirahat Yerleri Ruhsatlarının Verilmesi

 

  1. Başvuru beyan formu
  2. İkametgâh
  3. Gerçek ve/veya Tüzel Kişiliğe Ait Evraklar
  4. Vaziyet planı veya kroki
  5. Oda kayıt belgesi
  6. Kat mülkiyeti Kanununa tabi ise alınması gereken izin belgesi
  7. Özel yapı şeklini gerektiren işyeri ise izin belgesi
  8. Ustalık belgesi
  9. İtfaiye raporu gerektiren işyeri ise itfaiye raporu
  10.  Gerekirse Mesul Müdür Sözleşmesi

30 Gün

 

 

11

Yer Seçimi ve Tesis Kurma İzni

 

  1. Başvuru formu
  2. Şahıs ise nüfus cüzdanı sureti, şirket ise ticaret sicil gazetesi, imza sirküleri ve  oda kayıt belgesi,tapu fotokopisi, kiracı ise kira kontrat’osu
  3. İşletmenin kurulacağı yeri gösteren  plan örneği
  4. Çevre kirlenmesini önlemek amacıyla alınacak tedbirlere ait, kirleticilerin nitelik ve niceliğine göre hazırlanmış proje ve açıklama raporları
  5. Şehir şebeke suyu bulunmayan yerlerde içme ve kullanma suyunun hangi kaynaktan sağlandığı ile suyun bakteriyolojik ve kimyasal analiz raporu
  6. ÇED olumu belgesi veya "ÇED gerekli değildir" belgesi

1. Aşama 7 Gün

2. Aşama 3 Gün

 

Toplam 10 Gün

 

 

12

I (a) Grubu Maden İşletme Ruhsatı

 

  1. Müracaat formu,
  2. Harita,
  3. Mülkiyet durum belgesi,
  4. Adres bildirim taahhütnamesi

6 Ay

 

 

13

 

Kamu kurum ve kuruluşlarının yapacakları yol, köprü, gölet, liman, baraj gibi projelerin inşasında kullanılacak yapı ve inşaat hammaddeleri üretim izini verilmesi

  1. Talep yazısı,
  2. Kamu Kurum  ve Kuruluşlarının yapı hammaddesi talep formu

                3 Ay

 

 

14

İl Özel İdaresine Ait Gayrimenkul Satışları

 

  1. Talep yazısı
  2. Satışının İl Genel Meclisine teklif edilmesi
  3. İl Genel Meclisince karar alınması
  4. Satış bedelinin tespitine yönelik fiyat araştırma yapılması
  5. Satış muhammen bedelinin tespit edilmesi
  6. Satışının İl Encümenine teklif edilmesi
  7. İl Encümenince belirtilen tarih de ihaleye çıkarılması

2 Ay

 

 

15

İl Özel İdaresine Ait Gayrimenkullerin Kiralanması

 

 

  1. Talep yazısı
  2. 3 Yıldan fazla kiralanması halinde İl Genel Meclisine teklif edilmesi
  3. İl Genel Meclisince Karar alınması
  4. Kira bedelinin tespitine yönelik fiyat araştırma yapılması
  5. Kira muhammen bedelinin tespit edilmesi
  6. Kiralanmasının İl Encümenine teklif edilmesi
  7. İl Encümenince belirtilen tarih de ihaleye çıkarılması

 2 Ay

 

16

"Basit Onarım İzin Belgesi Talebi"

1. Başvuru Dilekçesi*

20 Gün

 

2. Tapu Kaydı**

 

3. Tescil Kaydı

 

 

4. İmar Durumu***

 

5. Halihazır Durumu***

 

6. Sit Paftası***

 

7. Yapı Kullanma İzin Belgesi

 

8. Kadastro Çapı / Parselin Aplikasyon Krokisi

 

9. Güncel Fotoğraflar (Varsa)

 

10. Eski Fotoğraflar (Varsa)

 

 

11. Taahhütname

 

 

Not: İlgili başvuru dilekçesini buradan indirebilirsiniz...

 

(Dayanak: "2863 sayılı Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Kanunu" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

 

 

 
 
 

17

"Onarım Uygunluk İzin Belgesi Talebi"

1. Başvuru Dilekçesi

20 Gün

 

2. Güncel Fotoğraflar (varsa)

 

(Dayanak: "2863 sayılı Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Kanunu" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

 

 

 

 

 

 

 

 

18

"Restorasyon Projelerinin Denetimi Talebi"

1. Başvuru Dilekçesi

20 Gün

 

2. Ankara 1 No.lu Kültür Varlıklarını Koruma Bölge Kurulu Kararı

 

 

 

 

(Dayanak: "2863 sayılı Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Kanunu" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

 

 

 

 

 

 

 

 

19

"Mail-i İndiham Yapının İncelenmesi Talebi"

1. Başvuru Dilekçesi*

20 Gün

 

2. Tapu Kaydı**

 

3. Tescil Kaydı

 

(Dayanak: "2863 sayılı Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Kanunu" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

4. Güncel Fotoğraflar (Varsa)

 

5 .Eski Fotoğraflar (Varsa)

 

 

 

20

Taşınmaz Kültür Varlıklarının Korunmasına İlişkin Katkı Payı Verilmesi Talebi

a) PLANLAMA VE PROJELENDİRME KONUSUNDA

30 Gün

 

(Koruma Amaçlı İmar Planı Yaptırılmasına Katkı İçin)

 

1. Başvuru Yazısı* (İlgili Belediyeden)

 

2. Koruma Bölge Kurulunun Sit Alanına İlişkin Kararı

 

3. Koruma Bölge Kurulu Onaylı Sit Paftası

 

4. Teknik Rapor

 

5. Belediye / İl Genel Meclisi Kararı

 

6. Yaklaşık Maliyet

 

7. Gerekli Görülen Diğer Bilgi ve Belgeler

 

(Çevre Düzenlemesi, Kentsel Tasarım veya Sokak Sağlıklaştırma Projelerine Katkı İçin)

 
 

1. Başvuru Yazısı* (İlgili Belediyeden)

 

2. Koruma Bölge Kurulunun Sit Alanına İlişkin Kararı

 

3. Koruma Bölge Kurulu Onaylı Sit Paftası ve Bu Paftaya Ait CD

 

4. Koruma Bölge Kurulunun Proje Alanına İlişkin Kararı

 

5. Koruma Bölge Kurulu Onaylı Proje Paftası

 

6. Proje Alanını Gösteren Panoramikler ve Minimum 9x13 Ebadında Çekilmiş Fotoğraflar (CD)

 
 

7. Yaklaşık Maliyet

 

8. Gerekli Görülen Diğer Bilgi ve Belgeler

 

(Tek Yapı Ölçeğindeki Projelere Katkı İçin)

 

1. Başvuru Yazısı* (İlgili Belediyeden)

 

2. Koruma Bölge Kurulunun Yapıya İlişkin Kararı

 

3. Koruma Bölge Kurulu Onaylı Proje Paftası ve Projeye Ait CD

 

3. Restorasyon Raporu (CD)

 

4. İş Programı

 

5. Yapının İçten ve Dıştan Fotoğrafları (CD)

 

6. Yaklaşık Maliyet

 

7. Gerekli Görülen Diğer Bilgi ve Belgeler

 

(Yönetim Planına Katkı İçin)

 

1. Başvuru Yazısı* (İlgili Belediyeden)

 

2. Yönetim Alanı Sınırlarını Gösteren Bakanlık Onaylı Harita

 

3. Yaklaşık Maliyet

 

4. Gerekli Görülen Diğer Bilgi ve Belgeler

 

 

 

b) UYGULAMA KONUSUNDA

 

(Çevre Düzenlemesi, Kentsel Tasarım veya Sokak Sağlıklaştırma Uygulamalarına Katkı İçin)

 
 

1. Başvuru Yazısı (İlgili Belediyeden)

 

2. Koruma Bölge Kurulu Onaylı Uygulama Projesi (CD)

 

3. Alanının panaromikleri ve 9x13 Ebadında Fotoğrafları (CD)

 

4. İş Programı

 

5. Yaklaşık Maliyet

 

 

(Tek Yapı Ölçeğindeki Uygulamalara Katkı İçin)

 

1. Başvuru Yazısı (İlgili Belediyeden)

 

2. Koruma Bölge Kurulu Onaylı Uygulama Projesi (CD)

 

3. Restorasyon Raporu (CD)

 

 

4. İş Programı

 

 

5. Yapının İçten ve Dıştan Fotoğrafları (CD)

 

6. Yaklaşık Maliyet

 

 

(Kamulaştırma Uygulamalarına Katkı İçin)

 

1. Başvuru Yazısı (İlgili Belediyeden)

 

2. Kamulaştırılacak Taşınmazın Tescil Kararı

 

3. Kesinleşmiş Kamulaştırma Kararı

 

4. Kamulaştırma Bedeli

 

 

 

21

"Köy Yerleşim Alanı Planının hazırlanması Talebi"

1. Başvuru Dilekçesi (İlgili Muhtarlık tarafından verilecek)

180 Gün

 

2. Tapu Kaydı**

 

3. Köy İhtiyar Heyeti Kararı

 

(Dayanak: "442 Sayılı Köy Kanunu" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

4. Kadastro Paftaları ( CD ve Kağıt Ortamında )

 

5. İhtiyaç Listesi

 

 

 

22

"Nazım İmar Planı ve Uygulama İmar Planı ile İmar Planı Tadilatı Talebi"

1. Başvuru Dilekçesi*

180 Gün

 

2. Tapu Kaydı**

 

3. Kadastro Çapı / Parselin Aplikasyon Krokisi ( Parselin Cephe Aldığı Yol Görünecek)

 
 

4. 1/25.000 Ölçekli Memleket Haritası Üzerindeki Konumu

 

5. 1/100.000 Ölçekli Çevre Düzeni Planı Üzerindeki Konumu

 

6. İl Mahalli İdareler Müdürlüğü Tarafından Alınacak İlgili Kurum Görüşleri

 
 

7. İl Özel İdaresi Tarafından Verilecek Ön İzin Belgesi

 

8. Harita Mühendisi Tarafından Hazırlanacak Halihazır Harita

 

9. Jeoloji Mühendisi Tarafından Hazırlanacak İmar Planına Esas Jeolojij-Jeoteknik Etüt Raporu (1 Takım Kağıt ve CD Ortamında)

 
 

10. Şehir Plancısı Tarafından Hazırlanacak İmar Planları ( 4 Takım Kağıt ve CD Ortamında )

 
 

11. Harita Mühendisi, Jeoloji Mühendisi ve Şehir Plancısı Müelliflere Ait Büro Tescil Belgeleri, Yeterlilik Belgeleri.

 

(Dayanak:"3194 Sayılı İmar Kanunu" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

 

12. Gerekli Görülen Diğer Bilgi ve Belgeler

 

 

 

23

"Madencilik Faliyetlerine İlişkin Görüş Talebi"

1. Başvuru Yazısı (İlgili Müdürlük Yazısı)

30 Gün

 

2. Proje Tanıtım Dosyası (CD Ortamında)

 

(Dayanak:"3213 Sayılı Maden Kanunu" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

 

 

 

 

 

 

24

"Asgari Mesafe Tespit Tutanağı Talebi"

1. Başvuru Dilekçesi*

30 Gün Not: İlgili kurumlardan görüş alınması halinde hizmetin tamamlanma süresi artabilmektedir.

 

2. Tapu Kaydı**

 

(Dayanak:"2918 Sayılı Karayolları Trafik Kanunu" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

3. Kadastro Çapı / Parselin Aplikasyon Krokisi ( Parselin Cephe Aldığı Yol Görünecek)

 
 

 

 

 

25

"Parselasyon Planı Talebi"

1. Başvuru Dilekçesi*

60 Gün
(30 Gün Askı Süresi)

 

2. Tapu Kaydı**

 

(Dayanak:"3194 Sayılı İmar Kanunu" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

3. İmar Planı

 

4. Talep Dosyası (5 Takım)

 

 

 

26

"İfraz, Tevhid, İrtifak Hakkı ve Yola Terk İşlemi Talebi"

1. Başvuru Dilekçesi*  (Talep edilen işlemin gerekçesi başvuru dilekçesinde belirtilecek.)

30 Gün Not: İlgili kurumlardan alınacak görüşlerden sonra İl Encümeni'ne dosyalar karar alınmak üzere gönderileceğinden hizmetin tamamlanma süresi artabilmektedir.

 
 

2. Tapu Kaydı**

 

3. Kadastro Paftası Örneği ( Konu parseli ve çevresini kapsayacak şekilde Kadastro Müd. onaylı olacak ve  Parselin Cephe Aldığı Yol Görünecek)

 
 
 

4. Talep Dosyası (5 Takım)

 
 

(Dayanak:"3194 Sayılı İmar Kanunu" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

 

 

 

 

 

 

27

"Arsa ve Arazi Düzenlemesi - (18 Uygulaması)"

1. Başvuru Dilekçesi*  (Talep edilen işlemin gerekçesi başvuru dilekçesinde belirtilecek.)

30 Gün Not: İl Encümeni'ne dosyalar karar alınmak üzere gönderileceğinden hizmetin tamamlanma süresi artabilmektedir.

 
 

2. Tapu Kaydı**

 

(Dayanak:"3194 Sayılı İmar Kanunu" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

3. Onaylı imar planı ve arazi düzenlenme paftası ve dosyası. (4 takım)

 
 

4.Proje müellifinin ilgili meslek odasından almış olduğu onaylı sicil durum belgelsi, büro tescil belgelsi ve TC kimlik numarası.

 
 

 

 

28

"Köy Yerleşik Alan Sınırı Belirlenmesi Talebi"

1. Başvuru Dilekçesi (İlgili Muhtarlık tarafından verilecek)

90 Gün Not: İlgili kurumlardan görüş alınması halinde hizmetin tamamlanma süresi artabilmektedir.
(Arazi - Büro Çalışmaları ve İl Genel Meclisi Onay Süresi)

 

2. Kadastro Paftaları ( CD ve Kağıt Ortamında )

 

 

 

(Dayanak:"3194 Sayılı İmar Kanunu" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

 

 

 

 

 

 

29

"Halihazır Haritaların Onaylanması Talebi""

1. Başvuru Dilekçesi

30 Gün
(Arazi - Büro Çalışmaları ve Valilik Onayı)

 

2. Halihazır Harita (1 Takım aydınger pafta)

 

(Dayanak:"3194 Sayılı İmar Kanunu" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

3. Halihazır Harita (1 Adet CD)

 

4. Hesap Cildi

 

 

 

30

"Hisseli Satış Talebi (Özel Mülkiyete Tabi)"

1. Başvuru Yazısı ( Tapu Müdürlüğünden )

30 Gün Not: İlgili kurumlardan görüş alınması halinde hizmetin tamamlanma süresi artabilmektedir.

 

2. Tapu Kayıt Örneği

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31

"Satış, Hisseli Satış, Tescil, Tahsis, Kiralama ve İrtifak Hakkı Talebi (Hazineye Ait Taşınmazlar)"

1. Başvuru Yazısı ( Defterdarlık/Mal Müdürlüğü'nden )

30 Gün Not: İlgili kurumlardan görüş alınması halinde hizmetin tamamlanma süresi artabilmektedir.

 

2. Tapu Kayıt Örneği / Taşınmaz Sorgulama Bilgileri

 

3. Koordinatlı Kroki ( Projeksiyon sistemi belirtilmiş olmalı )

 

 

 

 

 

32

"Arazi Cins Değişikliği Talebi"

1. Başvuru Dilekçesi*

30 Gün Not: İlgili kurumlardan görüş alınması halinde hizmetin tamamlanma süresi artabilmektedir.

 

2. Tapu Kaydı**

 

(Dayanak:"3194 Sayılı İmar Kanunu" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

3. 1/25.000 Ölçekli Memleket Haritası Üzerindeki Konumu

 

4. 1/10.000 Ölçekli Koordinatlı Kroki Üzerindeki Konumu

 

 

 

33

"Vaziyet Bağımsız Bölüm Planı Onayı Talebi"

1. Başvuru Dilekçesi*

30 Gün

 

2. Tapu Kaydı**

 

3. İl Özel İdaresince onaylı projeler

 

4. Köy Karar Defterine İşlenmiş yapı izni / Köy Tüzel Kişiliğince verilmiş yapı izni

 
 

(Dayanak:"3194 Sayılı İmar Kanunu" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

5. Ruhsata tabi bir yapı ise "Yapı Kullanma İzin Belgesi" / Ruhsattan Muaf Yazısı

 
 

 

 

34

"İmar Durumu Talebi"

1. Başvuru Dilekçesi

30 Gün

 

2. Tapu Kaydı**

 

(Dayanak:"3194 Sayılı İmar Kanunu" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

3. Kadastro Çapı / Parselin Aplikasyon Krokisi

 

 

 

 

 

35

"Yapı Ruhsatı Uygunluk Görüşü Talebi"

1. Başvuru Dilekçesi*

30 Gün Not: İlgili kurumlardan görüş alınması halinde hizmetin tamamlanma süresi artabilmektedir.

 

2. Tapu kaydı**

 

3. Kadastro Çapı / Parselin Aplikasyon Krokisi

 

4. 1/25.000 Ölçekli Memleket Haritası Üzerindeki Konumu

 

5. Karayolu / Köyyoluna geçiş için ilgili kurumdan alınan uygunluk görüşü (varsa)

 
 

6. Mimari Proje ve Gerekçe Raporu ( Tarım ve Hayvancılık Amaçlı Tesisler için istenilecek)

 
 

7. 3194/27. maddesi kapsamında köy yerleşik alan sınırı içerisinde ruhsatlı yapılacak (lk ve orta öğretim tesisi,
ibadet yeri, sağlık tesisi, güvenlik tesisi) yapılar için ilgili komisyonca hazırlanmış harita

 
 
 
 

36

 YAPI DENETİMİNE TABİ OLAN YAPILAR İÇİN

1. Başvuru Dilekçesi*

30 Gün

 

2. Tapu kaydı**

 

3. Yapı Ruhsatı Uygunluk Görüşü

 

4. Koordinatlı Aplikasyon Krokisi (Kadastro Müdürlüğü veya lisanslı harita bürosundan alınacak)

 
 

5. Dış Kapı Numarataj Bilgisi ( İl Özel İdaresi/ İlçe Özel İdaresinden alınacak )

 
 

6. İmar Durumu Belgesi***

 

7. Geçiş Yolu İzin Belgesi ( Karayolu / Köyyolu cepheli parsellerde )

 
 

8. Zemin Etüt Raporu ve Proje Müellifi Taahhütnamesi

 

9. Yapı Aplikasyon Projesi (Harita Mühendisi tarafından hazırlanmış ve yapı yaklaşma mesafeleri işlenmiş olacak )

 
 

10. Yapılacak yapının özelliğine göre ÇED raporu

 

11. Yapı sahibinin kimlik ve adres bilgileri ( Mal sahibi tüzel kişilik ise şirket yetkilisini belirtir belge ve imza sirküleri)

 
 

12. Yapı Müteahhidi Bilgileri ( Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü'nden alınmış yetki belgesi, yapı müteahhidi taahhütnamesi, tüzel kişilik ise şirket yetkilisini belirtir belge ve imza sirküleri )

 
 
 

13. Şantiye Şefi Bilgileri ( Meslek Odası Kayıt Sureti, Yerleşim Yeri Belgesi, şantiye şefi taahhütnamesi )

 
 

14. Yapı müteahhidi ile yapı sahibi arasında yapılmış yapım sözleşmesi

 
 

15. Yapı müteahhitliği mal sahibince üstlenildi ise noter tasdikli taahhütname ve Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü'nden alınmış yetki belgesi,

 
 
 

16. Yapıya İlişkin Bilgi Formu, Yapı Denetim Taahhütnamesi, Yapı denetim ve mal sahibi arasında yapılmış yapı denetim hizmet sözleşmesi, Mimari Proje Kontrol Formu, Yapı Denetim İzin Belgesi, Yapı Denetim Hizmet Bedeli Makbuzu,

 
 
 
 

17. Yapı Denetim Firması Uygunluk Görüşü (yapı ruhsatı için sunulan belgelerin uygun olduğuna dair)

 
 

18. Proje müellifleri ile  fenni mesullerin ( Mimar, İnşaat Müh., Elektrik Müh., Makina Müh., Harita Müh. ) taahhütnameleri, büro tescil belgeleri ve TC kimlik numaraları.

 
 
 

19. Mimari, Statik, Elektrik, Mekanik, Tesisat, Isı Yalıtım, Sığınak proje ve hesapları (3194 sayılı İmar Kanunu ve ilgili yönetmeliklere göre hazırlanacaktır)

 

(Dayanak:"3194 Sayılı İmar Kanunu" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

 
 

 

 

37

"Yapı Ruhsatı Talebi" YAPI DENETİMİNE TABİ OLMAYAN YAPILAR İÇİN

1. Başvuru Dilekçesi*

30 Gün

 

2. Tapu kaydı**

 

3. Yapı Ruhsatı Uygunluk Görüşü

 

4. Koordinatlı Aplikasyon Krokisi (Kadastro Müdürlüğü veya lisanslı harita bürosundan alınacak)

 
 

5. Dış Kapı Numarataj Bilgisi ( İl Özel İdaresi/ İlçe Özel İdaresinden alınacak )

 
 

6. İmar Durumu Belgesi***

 

7. Geçiş Yolu İzin Belgesi ( Karayolu / Köyyolu cepheli parsellerde )

 
 

8. Zemin Etüt Raporu ve Proje Müellifi Taahhütnamesi

 

9. Yapı Aplikasyon Projesi (Harita Mühendisi tarafından hazırlanmış ve yapı yaklaşma mesafeleri işlenmiş olacak )

 
 

10. Yapılacak yapının başka bir amaçla kullanılmayacağına dair,  yapı sahibince verilerek noter taahhütnamesi (Plansız alanlardaki tarımsal ve hayvancılık amaçlı yapılar için istenilecek)

 
 
 

11. Yapılacak yapının özelliğine göre ÇED raporu

 

12. Yapı sahibinin kimlik ve adres bilgileri ( Mal sahibi tüzel kişilik ise şirket yetkilisini belirtir belge ve imza sirküleri)

 
 

13. Yapı Müteahhidi Bilgileri ( Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü'nden alınmış yetki belgesi, yapı müteahhidi taahhütnamesi, tüzel kişilik ise şirket yetkilisini belirtir belge ve imza sirküleri )

 
 
 

14. Şantiye Şefi Bilgileri ( Meslek Odası Kayıt Sureti, Yerleşim Yeri Belgesi, şantiye şefi taahhütnamesi )

 
 

15. Yapı müteahhidi ile yapı sahibi arasında yapılmış yapım sözleşmesi

 
 

16. Yapı müteahhitliği mal sahibince üstlenildi ise noter tasdikli taahhütname ve Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü'nden alınmış yetki belgesi,

 
 
 

17. Proje müellifleri ile  fenni mesullerin ( Mimar, İnşaat Müh., Elektrik Müh., Makina Müh., Harita Müh. ) taahhütnameleri ve büro tescil belgeleri ve TC kimlik numaraları.

 
 
 

(Dayanak:"3194 Sayılı İmar Kanunu" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

18. Mimari, Statik, Elektrik, Mekanik, Tesisat, Isı Yalıtım, Sığınak proje ve hesapları (3194 sayılı İmar Kanunu ve ilgili yönetmeliklere göre hazırlanacaktır)

 
 
 

38

" Yapı Denetim Hakediş Talebi"

1. Başvuru Dilekçesi*

30 Gün

 

2. Hakediş Raporu (2 Takım)

 

3. Hakediş İcmal Tablosu (2 Takım)

 

4. Yapı Denetim Hizmet Bedeli Ödendi Makbuzu (2 Takım)

 

5. Kalıp Donatı Kontrol Tutanağı (2 Takım)

 

6. Beton Tutanağı  (2 Takım)

 

7. Labaratuvar Raporları (2 Takım)

 

8. Beton Çelik Çubukları Deney Raporu (2 Takım)

 

9. Personel Bildirgesi (2 Takım)

 

10. Damga Vergisi Makbuzu (2 Takım)

 

11. Yapı Denetim Sözleşmesi (2 Takım)

 

(Dayanak:"4708 Sayılı Yapı Denetimi Hakkında Kanun" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

12. Yapı Ruhsatı (2 Takım)

 

13. Yapı Denetim Kuruluşu İzin Belgesi (2 Takım)

 

 

 

39

"Yıl Sonu Seviye Tespit Tutanağı Onay Talebi"

1. Başvuru Dilekçesi*

30 Gün

 

2. Yıl Sonu Seviye Tespit Tutanağı (3 Takım)

 

 

 

(Dayanak:"4708 Sayılı Yapı Denetimi Hakkında Kanun" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

 

 

 

 

 

 

 

40

"Yapı Kullanma İzin Belgesi Talebi"

1. Başvuru Dilekçesi*

30 Gün Not: İlgili kurumlardan görüş alınması halinde hizmetin tamamlanma süresi artabilmektedir.

 

2. Yapı Ruhsatı Fotokopisi ( Süresi dolmamış olmalıdır )

 

3. İş Bitirme Belgesi ( Yapı Denetime tabi yapılar için istenilcek )

 

4. Teknik Rapor ( Yapı Denetime tabi olmayan yapılar için Fenni Mesulerden istenilecek )

 
 

5. Röperli Kroki (LİHKAB onaylı)

 

Hukuki Dayanak: [13/02/2015 tarih ve 65565 sayılı T.K.G.M. Talimatı gereği]

 

6. Yapının 4 Cephesinin Fotoğrafı

 

(Dayanak:"3194 Sayılı İmar Kanunu" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

7. SGK'dan İlişiksizlik Belgesi****

 

8. Vergi Dairesinden alınacak Harç Tahsili yazısı****

 

 

 

41

"Köy Yerleşik Alan Sınırı İçerisinde Kalan Yerlerde Yapı Ruhsatına Tabi Olmayan Yapılar İçin Ön İzin Talebi"

  1.   Başvuru Dilekçesi* (Merkez İlçe Sınırları içerisinde kalıyor ise) / Başvuru Yazısı (İlçe Özel İdarelerinden)

30 Gün Not: İlgili kurumlardan görüş alınması halinde hizmetin tamamlanma süresi artabilmektedir.

 
 

2. Tapu kaydı**

 

3. Kadastro Çapı / Parselin Aplikasyon Krokisi ( Parselin Cephe Aldığı Yol Görünecek)

 
 

4. Parselde yapı varsa bu yapıyı yıkacağına ilişkin mülkiyet sahiplerince imzalanmış taahhütname

 

(Dayanak:"3194 Sayılı İmar Kanunu" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

 

 

 

 

 

42

"Köy Yerleşik Alan Sınırları İçerisinde Kalan Yerlerde Ruhsata Tabi Olmayan Yapıların Proje Onayı Talebi"

1. Başvuru Dilekçesi*

30 Gün

 

2. Ön İzin Yazısı ( İlgili özel idareden alınacak )

 

3. Mimari Proje ( 2 Takım Kağıt ve CD ortamında )

 

4. Statik Proje ( 2 Takım Kağıt ve CD ortamında )

 

 

 

(Dayanak:"3194 Sayılı İmar Kanunu" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

 

 

 

 

 

 

 

43

"Kaçak Yapı Denetimi Talebi"

1. Başvuru dilekçesi / Başvuru yazısı (İlçe Özel İdare Müdürlüğü ve/veya İlçe Jandarma Komutanlıklarının tespit yazısı)

30 Gün

 
 

2. Tapu Kaydı ( Başvuru sahibinin hisseli taşınmazında kaçak yapılaşma yapılmışsa )

 
 

3. Harita Plan Örneği / Koordinatlı Aplikasyon Krokisi ( Başvuru sahibinin parseline tecavüz varsa,  Kadastro Müdürlüğü veya lisanslı harita bürosuna ölçüm yaptırılacak)

 
 
 

4. Güncel Fotoğraflar

 

(Dayanak:"3194 Sayılı İmar Kanunu" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

5. Köy Karar Defterine İşlenmiş yapı izni / Köy Tüzel Kişiliğince verilmiş yapı izni (varsa)

 
 

 

 

44

"Tehlikeli Binaların Yıkım İzni Talebi"

1. Başvuru Dilekçesi* / Başvuru yazısı (İlgili Muhtarlık Başvurusu)

30 Gün

 
 

2. Tapu Kaydı** (Başvuru sahibi kendi mülkiyetindeki bir yapı için başvuruyorsa)

 
 

(Dayanak:"3194 Sayılı İmar Kanunu" ve bağlı yönetmelikler kapsamında)

3. Güncel Fotoğraflar (varsa)

 

 

 

 

 

45

"Hizmet Alım İşleri"

1. 4734 sayılı kanun kapsamında istenilen belgeler

30 Gün

 

 

 

(Dayanak:"4764 sayılı Kamu İhale Kanunu" kapsamında)

 

 

 

 

 

 

46

"İnceleme Talebi"

1. Başvuru Dilekçesi*

30 Gün Not: Arşiv taramasının yapılması veya ilgili kurumlardan görüş alınması halinde hizmetin tamamlanma süresi artabilmektedir.

 

 

 

(Dayanak:"3071 sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun" kapsamında)

 

 

 

 

 

 

 

47

"Bilgi Edinme Talebi"

1. Başvuru Dilekçesi* / Elektronik ortamda ilgili formun doldurulması

30 Gün Not: Arşiv taramasının yapılması veya ilgili kurumlardan görüş alınması halinde hizmetin tamamlanma süresi artabilmektedir.

 
 

(Dayanak:"4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu" kapsamında)

 

 

 

 

 

 

* Başvuru dilekçelerinde tüm maliklerin imzası bulunacak veya noterden vekaletname getirilecek. Tüzel kişiliklerde yetki belgesi, imza sirküsü ve vekâletname getirilecek

 
 

* KUDEB birimine yapılacak Taşınmaz Kültür Varlıklarının Korunmasına İlişkin Katkı Payı Verilmesi Talebine ilişkin Başvuru Yazısında; İşin yılı içerisinde mi bitirileceği yoksa  mali yıl esasına göre yıllara sâri olarak mı gerçekleştirileceği belirtillecektir. Yıllara sari işlerde her yıl için bitirilecek kısımlarda ayrı keşif özetini içeren mali rapor ile başvuruyu yapan il özel idaresi veya belediyenin üstleneceği miktarı gösteren taahhütnameyi sunması zorunludur.

 
 
 

* 3071 sayılı "Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun" kapsamında dilekçelerde; Dilekçe sahibinin adı-soyadı ve imzası ile iş veya ikametgah adresinin bulunması zorunludur. Bu şartları sağlamayan dilekçeler incelenmeyecektir.

 
 

** Son altı ay içerisinde parselin kısıtlılık halinin bulunmadığına dair Tapu Sicil Müdürlüğünden alınan yazı ile beraber getirilecek.

 

*** Son bir yıl içerisinde alınmış olacak.

 

****Söz konusu belgeler getirilmemesi halinde ilgili kurumlardan idaremizce istenilecektir.

 

*****Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 
 
 

 

 

 

 

  

İlk Müracaat Yeri:                                                                          İkinci Müracaat Yeri:

İsim        :                                       (İlgili Birim Müdürü)       İsim        :                                        (Genel Sekreter)

Unvan     :  Müdür                                                                   Unvan     :   İl Özel İdaresi Genel Sekreteri

Adres      :  İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği                         Adres      :  İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği

Tel           :  0366 215 23 57-58-59                                           Tel          :   0366 215 18 42- 215 23 53

Faks        :  0366 215 23 62                                                      Faks        :  0366 215 23 62

E-Posta   :  kastamonu@kastamonuozelidare.gov.tr                E-Posta    :  kastamonu@kastamonuozelidare.gov.tr

 
           

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Açık Kapı
  • Resmi Gazete
  • Kastamonu Valiliği
  • KVKK
Adres: Kuzeykent Mah. Alparslan Türkeş Bulvarı No:59 Merkez/Kastamonu
Ana Bina:0366 215 23 57-58-59 Ek Bina:0 366 214 20 97 Personel A.Ş.:0366214 31 50
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız