Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Kastamonu Valiliği
T.C. Kastamonu İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
T.C. Kastamonu İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
T.C. Kastamonu İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
  • İL ÖZEL İDARE
    Mevzuat Teşkilat Şeması Yönetim Müdürlükler İç Denetim Hukuk Müşavirliği Meclis Gündemleri Meclis Kararları İl Genel Meclisi Başkanı İl Genel Meclis Üyeleri İl Encümeni Bütçe Faaliyet Raporları Stratejik Planlar Performans Programları Köydes Hizmet Standartları Tablosu Uzak Erişim
  • YATIRIMLAR
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
6
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Mevzuat
    • Teşkilat Şeması
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı (Teknik)
      • Genel Sekreter Yardımcısı (İdari)
    • Müdürlükler
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Encümen Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü
      • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • Strateji Geliştirme Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • İç Denetim
    • Hukuk Müşavirliği
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • İl Genel Meclisi Başkanı
    • İl Genel Meclis Üyeleri
    • İl Encümeni
    • Bütçe
    • Faaliyet Raporları
    • Stratejik Planlar
    • Performans Programları
    • Köydes
    • Hizmet Standartları Tablosu
    • Uzak Erişim
  • YATIRIMLAR
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

2020 Bütçemiz Onaylanarak Kabul Edildi

04.12.2019
Genel Sekreterimiz İGM’de İl Özel İdaresi’nin 2020 yılı bütçesini sundu…
“Kastamonu’nun hassasiyetleri ve öncelikleri dikkate alındı..!”
İl Genel Meclisi’nde görüşülen İl Özel İdaresi’nin 2020 bütçe görüşmeleri sona erdi. Yaklaşık 3 hafta süren bütçe maratonunda İl Özel İdaresi’nin toplam tahmini bütçesi 166 milyon lira oldu. İl Özel İdaresi’nin tahmini gider bütçesi 159 milyon 496 bin 195 TL, Finansman Bütçesi ise 7 milyon 500 bin TL olarak açıklandı.
 
İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Tahir Zafer Karahasan, İl Özel İdaresi’nin bütçenin İl Genel Meclisi tarafından onaylanmasının ardından meclisin son oturumuna katıldı. Bütçe çalışmalarından ötürü yoğun mesai harcayan meclis üyelerine teşekkür eden Genel Sekreter Karahasan, yeni dönemde bütçenin nasıl kullanılacağı ile ilgili meclis üyelerine bilgi verirken eleştirilere yanıt verdi.
2020 yılı bütçesinin hayırlı olmasını temenni eden İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Tahir Zafer Karahasan, bütçe oluşturulurken Kastamonu’nun hassasiyetlerinin ve önceliklerinin dikkate alındığını ifade etti.
 
Bütçenin yeterli olmadığını kaydeden Karahasan, bütçe rakamlarının arttırılması gerektiğini kaydederek siyasi iradeye büyük iş düştüğünü, durumun herkes tarafından bilinmesi gerektiğine işaret etti.
“Özel İdareler sadece kendi öz kaynakları ile yatırım yapan kurumlar değildir. Burada oylanan bizim öz bütçemizdir. Burada basın kuruluşları konuyu tam olarak bilmiyor. Paydaş kuruluşların yatırımlarını biz yapıyoruz. Ayrıca adı konmayan, plan dışı olan yarım kalmış yatırımları da kurum olarak biz yapıyoruz. Dolayısıyla kurum olarak işimiz çok yoğun. Kurum olarak yapılan yatırım, bütçe, KÖYDES ödenekleri, makine parkı, bitilen projeler olarak değerlendirildiğinde 51 İl Özel İdaresi arasında ilk 3’teyiz.
 
YATIRIM TUTARI YAKLAŞIK 110 MİLYON LİRA
“Basında yer alan yatırıma yarılan ödeneğin 50 milyon lira olduğuna yönelik bilgiler gerçeği yansıtmamaktadır. 2020 yılı bütçesi gerçekleşirse 109 milyon 309 bin lirası doğrudan yatırıma gidecek. Bu rakama KÖYDES dahil değildir. Yeni dönemde KÖYDES ödeneklerinin arttırılması için Türkiye Büyük Millet Meclisi’ne teklif sunulmuş durumda. Teklif onaylanırsa 2020 yılında ciddi bir ödenek geleceğini düşünüyoruz. Şu ana kadar yarım kalan, bitirilememiş projemiz olmadı. Bütçeyi son kuruşuna kadar yatırıma kullandık.”
 
3600 KİLOMETRE YOLUN ASFALTLANMASI YETERLİ
 “Yol ağı bakımından Türkiye’de ilk sıralarda yer alıyoruz. 9 bin 358 kilometre yol ağımız var. Herkesin talebi yolların yapılması yönünde yalnız her yolun asfalt olacağı veya asfalt yapılacağı ile ilgili bir durum yok. Ana gurup köy yolları ve köy meydanına çıkan yollar haricinde asfalt yapılamayacak. Asfalt yapılmayan yollar stabilize olacak. İmkân bulunur da yolların tamamı yapılsa bile yapılan yolların tekrardan bakımına bütçe yetmez. Bizim teknik bir çalışmamız var. 3 bin 600 kilometre yol yaparsak bu bizim için yeterlidir. Bunun haricinde yapılan yollar kayda değer değildir. Kendimize hedef koyduğumuz 3 bin 600 kilometrelik yolun 3 bin 200 kilometresi zaten şu anda asfalttır. Asfalt yapılmayan şu anda 400 kilometrelik yol vardır. Doğru olan teknik çalışma budur. Ancak bu çalışma ile yol sorunun çözebiliriz.”
 
KANALİZASYON YAPIMI İÇİN EN AZ 100 NÜFUS KRİTERİ
“Birçok köyden kanalizasyon yapımı konusunda büyük talepler var. Yalnız bilinmesi gerekir ki kanalizasyon yapılması için bazı kriterler var. Kanalizasyon yapmamız için o köyde en az 100 kişinin yaşaması gerekiyor. Bir teknik hesap var. Kanalizasyonun çalışması için bu teknik hesaba uyulması gerekiyor. Eğer kanalizasyon aktif çalışmaz ise içinde birikinti yaparak donuyor. Biz 100 nüfus kriteri yerine 250 nüfus ve üzerindeki köylerin kanalizasyon çalışmalarını gerçekleştiriyoruz. Ayrıca dere yataklarına kanalizasyon atığı bırakan köylerin de yapılması gerekiyor. Bunların tamamının projeleri ve yaklaşık maliyetleri hesaplandı. Elimizde 400 tane projemiz hazır bekliyor. Ödenekler dahilinde yapılmaya devam edecek. KÖYDES ödeneklerinde kanalizasyon diye bir kalem yok. Biz de imkanlar ölçüsünde yapıyoruz. Muhtarlardan sizlere talep gelirse 100 nüfus kriterini mutlaka anlatın.”
 
ÇÖP SORUNU
“Çöp toplama işini ilk etapta pilot olarak başlatmıştık ancak ağımızı daha da geliştirdik. Çöp hizmetini Özel İdare olarak yapmak durumundayız. Çöp toplama işine ciddi bir kaynak aktarımı gerekiyor. Çünkü en büyük gideri akaryakıt giderleri oluşturuyor. Toplanan çöpler bir bedel karşılığında bertaraf tesisine bırakılıyor. Ancak muhtarlardan para alamıyoruz. Muhtarlardan bunu alamıyoruz. Ödenmediği zaman hizmeti askıya alıyoruz. Bu noktada muhtarlarında hassas olmalarını ve çevre temizliğine katkı sağlamalarını istiyoruz.”
 
YURDUN TEPE PROJESİ
“İl Özel İdaresi, sadece kendi programıyla ilgili değil, ilin kalkınmasına yönelik tüm hamleleri yapan bir kurumdur.  Yapılan yatırımlarla 51 Özel İdare içinde 1’inci sıradayız. Türkiye’de tek havalimanı yapan kuruluş Kastamonu İl Özel İdaresi’dir. Yurdun Tepe gibi bir tesisi, Kastamonu’ya, Ilgaz’a değil, Türkiye’ye kazandırdık. Hava limanı yapılırken de tartışmalar olmuştu, şimdi de var. Yurdun Tepe’ye parasal olarak verdiğimiz katkı yüzde 10’u bile değil. Bu paranın büyük bir kısmı Kültür ve Turizm Bakanlığı, Gençlik ve Spor Bakanlığı’ndan geldi. Biz bu projenin ortaya çıkması için planından projesinden tüm izinlerinden, siyasi iradesinden, makinenin çalışmasına kadar, ana işlerini yaptık. Mekanik tesisler 11 milyon 400 bin TL’ye mal oldu. 40 milyon TL bir yatırım 11 milyona mal oldu. 7 buçuk milyon lirası Spor Loto’dan, 6 milyon lirası ise Kültür ve Turizm Bakanlığından geldi. Kastamonu İl Özel İdaresinin verdiği tek bir kuruş yoktur. Yol alt yapı çalışmaları yaklaşık 50 milyon TL’ye mal oldu. 50 milyonun TL, 35 milyonu TL Kültür ve Turizm Bakanlığından tahsis edildi.15 milyon lirası da 5 yıl içinde akaryakıt gideri ve personel gideri olarak kurumumuzun kendi içinden karşılanmıştır. Yaklaşık 70 milyon TL’ye mal olan bir yatırımdır. Bu bir beceridir. Bu bir başarıdır. Bunu başka türlü değerlendirmenin bir anlamı yoktur. Göreceksiniz burası faaliyete geçtiği zaman Kastamonu kültürüne, kış turizmine ne kadar katkı sağladığını hep birlikte göreceğiz. İşletme ihalesine çıkıldı ancak bir talip çıkmadı. Bu tesisi biz çalıştırmayacağız. Biz bu tesisi rayına sokacağız, yoluna devam edecek, tekrar ihaleye çıkacağız. Amacımız budur. Bu bugün itibariyle yerini bulmamıştır ama bir süre sonra yerini bulacaktır.”
 
KUZKA PROJELERİ
“Kastamonu için elimizden ne geliyorsa, onu ortaya koymaya çalışıyoruz. Turizm altyapısını geliştirmek adına KUZKA bir proje yarışması düzenlemişti. Hazırladığımız 4 proje destek gördü. Bu projeler İnebolu Türk Ocağı Binası, İstiklal Yolu Müzesi, Daday’da Atlı Terapi Merkezi ve Binicilik Merkezi ve Kastamonu Kent Müzesi projeleridir. 4 proje için yaklaşık 10 milyon lira destek alındı. Ona da 3 milyon TL katkı aldık. Orası da ses getirecek bir yer olacak. Oraya da yaklaşık 2 milyon TL’lik bir katkı aldık. Bu kadar katkı aldıktan sonra bunları yapmak da bizim boynumuzun borcudur.” 
 
PAYDAŞ YATIRIMLAR 
 “Şu anda Milli Eğitim ile ilgili 26 tane sıfırdan okul ve müştemilat devam ediyor. Bu rakamla 51 özel idare içinde 2’nci sıradayız. Bu yatırımlarımız hızlı bir şekilde devam ediyor. Bunların içinde 10 tanesini bugün itibariyle tamamladık. 7 tanesi devam ediyor. 1 tanesini feshettik, yeniden ikmal ihalesini çıkacağız. 8 tanesini durdurduk. Baharda devam edecek. 8 tane okulumuz 2020-2021 eğitim-öğretim dönemine hazır hale gelecek. 26 tane projenin tamamı 2020 yılı içerisinde bitmiş olacak. Bu çok önemli bir yatırım. Bu yatırımlar devletin eliyle İl Özel İdaresi tarafından yapılmaktadır. Personelimiz yoğun bir şekilde çalışmaktadır. Kuzeykent’te Emniyet Müdürlüğü binası yapım ihalesini iptal etmek zorunda kaldık. Yeni ikmal ihalesini yapıyoruz. İl Sağlık Müdürlüğü kapsamında 5 tane ASM devam ediyor. 1 tanesi bitti. 4 tanesi 2020’de bitecek. 100 kişilik Huzuevi’nin temelini attık. Türkiye’ye örnek bir huzurevi yapıyoruz. Site İş Hanı’nı da 2020 yılında tamamlayacağız.”
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Açık Kapı
  • Resmi Gazete
  • Kastamonu Valiliği
  • KVKK
Adres: Kuzeykent Mah. Alparslan Türkeş Bulvarı No:59 Merkez/Kastamonu
Ana Bina:0366 215 23 57-58-59 Ek Bina:0 366 214 20 97 Personel A.Ş.:0366214 31 50
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız